niedziela, 5 lutego 2012

Żyję cicho krwawiąc.
Najgorsza jest walka między tym co wiesz, a tym co czujesz.

Pierwsza zasada życia - nie przywiązuj się do rzeczy, miejsc i ludzi.

Napraw to co zepsułeś... Napraw moje serce frajerze .

Nie zakochuj się. Skocz z mostu. Podobno mniej boli.

Nie ma ludzi przegranych. zawsze należy walczyć do skutku. przegraną jest poddanie się porażkom.

Lubię być pod wpływem alkoholu. Mogę robić wszystko co mi się żywnie podoba, mogę szaleć i odpierdalać w najlepsze, mogę nawet powiedzieć Ci, że Cię kocham, ale Ty przecież i tak nigdy w to nie uwierzysz, bo jestem pijana.

Nie obiecuję Ci być bezbłędna, najlepsza czy idealna. Ale obiecuję być zawsze, pomimo wszystko.

Mój lakier na paznokciach jest więcej wart, niż ta Twoja nowa dziunia. 
Prawdziwie kochasz wtedy, kiedy nie wiesz, dlaczego. 

I możesz to dziś nazwać sentymentem, ale dla mnie zawsze będziesz miał pierwsze miejsce .

Przepraszam, nie chciałam się w tobie zakochać . tak wyszło .

Wypierz uczucia, zjedz serce, przetrzyj oczy, zapomnij. Będzie dobrze.


I teraz zaczynam wątpić w swoje szczęście. Czemu ciągle coś musi mi dawać powody ku temu  że w każdej chili może się coś zjebać ? Dziękuję za takie szczęście , wolę go wcale nie mieć, niż mieć na moment. 

Chcę być albo z nim, albo sama . koniec kropka . 

Jeśli tak mają wyglądać ' te zajebiste lata nastolatki' to ja pierdolę - idę na emeryturę.

Srebrną igłą znaczysz swoje małe sny w kieliszku marzeń topisz dni.

Byłeś odbiciem mego serca , draniu. 

To zabawne, że ktoś może złamać Ci serce, a Ty i tak go kochasz. Tyle , że tymi połamanymi częściami. 

Przytul mnie i nie mów nic. 

Kocham Cię - dwa słowa, a przez nie potrafię chodzić zakręcona cały dzień.

Problemy powinny stanowić dodatek do życia , a nie całe życie .


- Mam wyjebane , mam wyjebane , mam wyjebane , mam wyjebane . . - Co ? przecież Ty go kochasz ! - Zamknij się kurwa ! próbuję sobie wmówić co innego . !

Nie zakochała się w chłopaku z plakatu , ze snu , czy z wyobraźni. Zakochała się w chłopaku , który istnieje . Ale to też było bez sensu.

A dla urozmaicenia owijam popękane serce bandażem niemyślenia. 

Twoja obecność warunkiem mojego szczęścia.

Jesteś jak stara piosenka, której nie słuchałam od dawna, ale której tekst znam wciąż na pamięć.

Uzależniliśmy się od siebie, ale i tak nie mam zamiaru się leczyć. 
Bo jeśli kiedykolwiek usłyszałabym od Ciebie, że mnie nie potrzebujesz i mam odejść , byłoby to jak strzał z pistoletu prosto w moje serce. 

Pytasz mnie co lubię robić w wolnej chwili. Lubię patrzeć na Twoje zdjęcia i wmawiać sobie, ze kiedyś będziesz mój. 

Jego oczy, jego bluza, jego mina gdy mnie widzi , jego głos wyłapywany z tłumu, jego zapach, jego uśmiech,  jego urok, jego śmiech. ON . 

Chociaż raz chcę usłyszeć, że zależy Ci właśnie na mnie. 

http://www.tekstowo.pl/piosenka,ada_feat__bartek_verba,ciagle_wierze_w_nas.html

http://www.tekstowo.pl/piosenka,alyssa_reid,alone_again.html

http://www.tekstowo.pl/piosenka,honey,sabotaz__polska_wersja_.html

http://www.tekstowo.pl/piosenka,mezo,modlitwa__ft__asia_kwasnik_.html

http://www.tekstowo.pl/piosenka,verba,zostan_blisko.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz