wtorek, 7 lutego 2012

jeśli się powtarzają to z góry przepraszam ;>

Dążyła do perfekcji . Liczyła na to , że któregoś dnia On powie do swoich kolegów " Ona jest idealna " .

dał złudną nadzieję , przez którą czekała , jak idiotka chociaż na pięć minut rozmowy .

nie była , jak inne . nie obchodził ją tłum ludzi , który otaczałby jej życie , lecz potrzebowała najbliższych osób , które były by w stanie dostrzec , że coś się z nią dzieje.

Nie powiemy tego mimo, że oboje to czujemy.

W tym cholernym życiu potrzebna jest miłość. Bez niej jest wieczna pustka, która dusi, zabija, męczy. I wtedy nie można być sobą.

Miłość jest wtedy kiedy szczęście drugiej osoby staje się dla Ciebie ważniejsze niż twoje własne .

Nie znajduj nikogo innego po to by zapomnieć o tym kogo kochasz.

No spoko , dzięki za wszystko, chuuj z tym ,że znowu nie wyszło.

Każdy błysk w Jego oczach wywoływał u niej gęsią skórkę. Jego spojrzenie hipnotyzowało, a ton Jego głosu był niczym ulubiona piosenka, którą chciała nagrać na płytę i odtwarzać bez końca.

 Łatwo zorientować się, że ktoś nam się podoba. Gorzej z zakochaniem. jeśli żywiej reagujemy na słowa piosenki, która wcześniej nas nie wzruszała, a nasz świat zaczyna się kręcić wokół tej jedynej osoby to znaczy, że jesteśmy zakochani.


Przy dyrygenturze ust odegramy naszą symfonię w rytmie urwanych oddechów.

 Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą być kimś wyjątkowym.

bardzo mi przykro, ale nie zasłużyłeś na 'Ty' z wielkiej litery..

Ktoś powiedział, że miłość nie polega na patrzeniu na siebie nawzajem, lecz na spoglądaniu razem w jednym kierunku.

Ta dziewczyna, która cały dzień śmieje się ,uśmiecha i rozbawia wszystkich wokół . Ta dziewczyna , która wręcz ocieka optymizmem po nocach płacze i szlocha. Krzyczy z bólu , wije się na łóżku jak dźgana nożem. Tak , rozkochał ją w sobie kolejny skurwysyn.

Wierzysz w energię? Taką między ludźmi. Odkąd go poznałam nie wierzę, ja ją czuję. To właśnie ten przyjemny prąd. Już rozumiesz?

Chcę czuć, że jestem dla Ciebie najważniejsza, najpiękniejsza, najlepsza, że mnie kochasz jak nikogo innego, że jak trzeba pójdziesz dla mnie na wojnę. Że mnie doceniasz i że jestem tą jedyną, dla której zrobiłbyś wszystko.

A kiedy to wszystko się skończy, ja dalej będę. Pół minuty dłużej niż Ty, żeby ucałować Twoje zamknięte powieki.

Chwytam Cię za rękę i trzymam jak szczęście, jesteś moim życiem i wszystkim tym co piękne.

szczęście, razem z definicją własnej siebie, odnalazłam w Tobie, i mimo, że nie lubisz własnego imienia, to te ..... liter, to dla mnie najcudowniejsze ..... liter pod słońcem, wiesz ?

Ja jestem ćpunką?! Może... Jestem na haju, odkąd On płynie w moich żyłach.

Był ucieleśnieniem moich marzeń. Dzięki niemu stałam się tym, kim jestem, a trzymanie go w ramionach wydawało się bardziej naturalne niż bicie serca.

Dziwnie tak, kiedy na nikim Ci nie zależy. Nie czekasz na żadną wiadomość. Nie myślisz o nikim przed snem. Nie czujesz strachu, ze ktoś zniknie. Dziwnie. Bezpiecznie. Pusto.

Wysiadł rozum... Zawładnęło ciałem serce.

Dzięki Tobie uśmiecham się do ekranu telefonu w drodze na przystanek, do szkoły, do domu. Ludzie tak dziwnie się patrzą. jakby uśmiech był czymś niecodziennym.

A gdybym nie zdążyła tego powiedzieć z przyczyn niezależnych ode mnie to.. Kocham Cię.

Zdarzenia ostatnich dni uderzają mi do głowy i są lepsze niż wszystkie używki razem wzięte.

Jesteś mniej prawdziwy niż ten jebany Piotruś Pan, wiesz . ?

Patrzysz na mnie rozumiejąc moje wady. Nie boisz się być ze mną, jesteś przy mnie bez obawy.

uwielbiam, kiedy bierzesz moją dłoń w swoją i ściskasz mocno, bo wtedy czuję się dla Ciebie ważna.

- masz pustkę w sercu ? 
- tak, mam.
- a mogę ją wypełnić ? 

I wiesz co? Mimo wszystko byłeś najlepszym błędem mojego życia.

Jak jeszcze raz usłyszysz ode mnie ,że się zakochałam walnij mnie jak najmocniej w łeb !

Gdy wali Ci się życie masz dwie opcje. Usiąść w kącie z tabliczką czekolady z rozmazanym makijażem lub ruszyć dupę i ratować to co Ci jeszcze pozostało.

1 komentarz:

  1. Ta dziewczyna, która cały dzień śmieje się ,uśmiecha i rozbawia wszystkich wokół . Ta dziewczyna , która wręcz ocieka optymizmem po nocach płacze i szlocha. Krzyczy z bólu , wije się na łóżku jak dźgana nożem. Tak , rozkochał ją w sobie kolejny skurwysyn.
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń