niedziela, 19 lutego 2012

To mnie boli, gdy Ciebie nie widzę. Prawdopodobnie bez Ciebie mój świat się nie kreci.

dla Ciebie to nic nie znaczy, ale dla mnie głupia rozmowa z Tobą jest warta wszystkiego.

nie, nie byłeś pierwszy ale chciałabym abyś był ostatni. 

I to uczucie gdy przechodzisz obok mnie ... i ten uśmiech .

Niezależnie co robisz, niezależnie gdzie będziesz, ja tu zostanę i będę czekała na Ciebie, 

kiedy chcesz o czymś zapomnieć , to znaczy , że ciągle o tym myślisz.

Bo granice jej szczęścia wyznaczają jego ramiona. 

I nienawidzę cie za moment, w którym sprawiłes, że w oczach stanęły mi łzy.

chciała mu powiedzieć, że go kocha. i że tak naprawdę nigdy nie przestała go kochać, nawet wtedy, gdy go nienawidziła. 

Sobą spełniłeś moje największe marzenie . 

Może to wszystko robię dla Ciebie.

Wszystko jest takie same, to samo słońce codziennie wschodzi, budzi mnie ta sama melodia, spotykam tych samych ludzi. Tylko nic już nie będzie takie jak kiedyś, bo ja nie jestem już taka sama.
 
Moje serce marznie, do diabła! Brakuje mi Ciebie tutaj.

Jestem gotowa zrobić wszystko, by tylko Ciebie mieć przy mnie.

Ciebie tulić, i na Ciebie patrzeć, moje największe marzenie, które potrzebuje.

Uwielbiam to uczucie, kiedy mimowolnie się uśmiecham. Całkowicie się zgadzam, że to jest najlepszy objaw zakochania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz