czwartek, 26 stycznia 2012

` Po prostu powiedz 'wypierdalaj', a nie grasz ze mną w tę pieprzoną grę i podsycasz nadzieję, żeby później znów ją rozkruszyć.

` Chyba najbardziej boli stracenie chłopaka, którego nie miałaś, a tak bardzo potrzebowałaś.

` Miała rozmazany tusz, czerwone usta, rozszerzone źrenice, a jej ręce drżały. Stała w deszczu na środku ulicy i zaczęła krzyczeć, że miłości nie ma!

` A gdy wszystkie metody zawiodą, rzucę w Ciebie kapselkiem od Tymbarka z napisem "kocham Cię!"

` Bo stoisz na półce do której ja się nigdy nie dostanę .

` Poprawiasz mi humor bardziej niż milion kostek czekolady, lody z filmem i koc z herbatą. 

` I ta pieprzona perfidna sprzeczność uczuć. Chcesz, tęsknisz, myślisz i równocześnie nie chcesz, boisz się, i żałujesz.

` Trudno czekać na coś co wiesz, że może nigdy nie nastąpić. Ale jeszcze trudniej zrezygnować, gdy wiesz, że to wszystko czego pragniesz.

` Na rulonie papierosa napiszę Twoje imię . Dwa uzależnienia w jednym pakiecie .

` W życiu piękne są TYLKO chwile - spędzone z Tobą.

` Chce mi się do Ciebie, bardzo.

` Tęsknie za Tobą, za Twoimi oczami
za cudownym dotykiem i słodkimi ustami
za Twoją miłością, za Twoim sercem .

` dla twojej wiadomości ja tez cierpię i mam uczucia . wiesz ?

`  przestań tak przeżywać , do cholery . to był tylko kolejny palant w Twoim życiu . nie pierwszy i nie ostatni , przywyknij.

` Jeśli już to czytasz... Uśmiechnij się. Wiem, że jest kurewsko ciężko, ale kto jak nie Ty sobie z tym poradzi? No, uśmiech proszę.

` cisza, rozdziela bardziej niż przestrzeń. cisza nie przynosi słów, cisza zabija nawet myśli. 

` Nie mów więcej, proszę, że Kochasz mnie,
Bo to zamiast budować, zrozum, rani, wiesz ?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz