środa, 11 stycznia 2012

- Pokochasz mnie ? - A co to kurwa, koncert życzeń ?

pierwsza czynność wykonywana po przebudzeniu. szukanie telefonu pod poduszką i sprawdzenie czy "coś" przyszło. ;] 

Musze pogodzić się z tym, że są kobiety ode mnie lepsze. Nigdy nie będę miała pięknych włosów, a białą bluzkę zawsze poplamię. Taka już jestem.


Rób co chcesz ! trzy słowa, które sprawiają , że kompletnie nie wiesz co robić . 

Fakt. Często przegrywam , ale nie widzę powodu, żeby się poddać i przestać walczyć. 

Bóg daje nam życie, tylko po to by je nam kiedyś odebrać.

Ona była na głodzie, On był dilerem. Prawie jak w bajce.

Rzygać mi się chcę tym Waszym "zobaczysz, wszystko się ułoży". Nic się nie ułoży, dalej będzie tak jak dawniej .

Ej mała, Ty lepiej sercem wybierz, bo rozum to Cię w chuja robi.

Powiedz proszę czemu mam Cię w głowie cały czas.

bo niewykorzystane szanse bolą znacznie bardziej niż popełnione błędy. 

i kto powiedział , że miłość nie istnieje ? bo należą mu się brawa.

-ej on chce się ze mną spotkać w realu!
-no to się z nim spotkaj.
-ale u nas nie ma reala, jest tesco! ;dd

gdybym znaczyła coś dla ciebie umierając, chciałabym umierać codziennie.

Ej niczym w romansie spojrzeliśmy sobie w oczy
Mówiłeś do mnie tak jakby świat się nie miał skończyć.


Chciałabym wpisać w twoje serce moje hasło i login, żebyś mógł być już tylko mój. 

kobiecie nie wypada, ale kocham ten stan kiedy jestem najebana. ;d

Twój dotyk sprawił , że wciąż o tym myślę
spontaniczny pocałunek pamiętasz ?  ten w policzek.

a dziś czuję się jak w bajce . zła macocha 1oo lat snu i krasnoludki , które podpierdoliły mi księcia .

________________________________________
A teraz kilka opisów specjalnie dla Izki ! <3 :D Proszę chciałaś na taki temat, więc są :D

My dziewczyny zgrana paka, my zniszczymy chłopski ród. Upokorzymy chłopa, jak podskoczy - damy w dziób!

Czym różni się facet od papieru toaletowego?
- Papier się rozwija.

Dlaczego pan Bóg najpierw stworzył faceta?
- Bo musiał zacząć od zera
.

Dlaczego do zapłodnienia jednego jaja potrzeba miliona plemników?
- A widziałaś kiedyś faceta, który pyta o drogę?

Dlaczego mężatki są przeważnie otyłe?
Kobieta wolna: wchodzi do domu, zagląda do lodówki i idzie do łóżka
a mężatka: wchodzi do domu, zagląda do łóżka i ... idzie do lodówki.

Dlaczego mężczyzna ma dziurkę na końcu penisa?
- Żeby tlen miał którędy dotrzeć do mózgu.

Dlaczego mężczyzna nie może być jednocześnie przystojny i inteligenty?
- Ponieważ byłby kobietą.

Dlaczego mężczyźni są wyżsi od kobiet ?
Bo chwasty rosną szybciej.

Faceci są jak Q, Wielkie Zero Z Małym Ogonkiem.

Jaka jest różnica pomiędzy mężczyzną a szympansem?
- Jeden jest owłosiony, śmierdzi i ciągle drapie się po tyłku, a drugi....jest szympansem.

Kobieta modli się do Boga:
- Panie Boże, sam wiesz jak trudno jest żyć mądrej kobiecie. Proszę,spraw bym była głupsza.
Na to Bóg:
- No, niestety kochana, mężczyzny to ja z Ciebie nie zrobię!

Śpieszmy się kochać facetów - tak szybko głupieją.


2 komentarze: