wtorek, 10 stycznia 2012

Dawno nie dodawałam, więc notka będzie dłuższa ;D

I nawet żadna z gwiazd na niebie nie dorównuje Jego oczom.


Ona byłą jedną z wielu, on najważniejszym ze wszystkich.

Cały dzień całą noc bywa że myślę o Tobie
Może zwariowałam albo załapałam fobię. 

"Jest jedna zasada zajętych się nie tyka" !

`Znowu wyciągam rękę i nie mogę Cię znaleźć otchłań pustych rymów w których muszę Cię odnaleźć.`

A gdy już umrę, to tam gdzie pójdę też będę Cię kochać!

Jesteś całym światem stałeś się moim idolem
Pamiętam o Tobie nie potrafię zapomnieć.

Doceń to co masz, walcz o to czego pragniesz ;]

'najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same..'

Ważne, że jesteś. Wiesz, że znaczysz dla mnie więcej. Bezpieczne w Twoich dłoniach bije słabe dziś serce, oddycha Twoim powietrzem. Chcesz tego, ja też chcę. To, co jest między nami wypełnia całą przestrzeń. Ponad tym jesteś Ty, jesteśmy my wtuleni w szczęściu, choć za oknem burzliwy wieczór, setki kropel deszczu, kilometry problemów, sto powodów, by odejść. Znalazłem jeden, dla którego chcę żyć - mówię o Tobie. Na pewno to wiem - chcę iść gdzieś tam, gdzie chcesz, śmiać się przez łzy, cieszyć z chwil z Tobą też. Dać Ci wszystko, przecież zasługujesz na tyle. To dla Ciebie, dzięki Tobie z Tobą, w Tobie żyję.

Jesteś wyjątkowy tylko to mi siedzi w głowie
Tekst i dobry bit wiesz pamiętam o Tobie.

On daje mi cały świat ! 

`bo tylko Ty znaczysz dla mnie zajebiście wiele.

I ten bezcenny uśmiech, za który oddałabym milion gwiazd.

Pamiętam Twój uśmiech jest jak słońce które świeci.

mam ochotę, na ciastko, Ciebie, budyń, Ciebie, lody, no i chyba jeszcze Ciebie.

` jestem coraz mniej szczęśliwa, coraz częściej pijana i ciągle bezsensownie zakochana.

W te lodowato niebieskie tęczówki mogłabym się wpatrywać godzinami.
Lubię gdy dajesz innym do zrozumienia, że jestem tylko Twoja!

Miłość i uczucie to historia potem rana.

`bo są takie chwile za które człowiek oddałby całe swoje życie.



Chwile spędzone razem to najlepsze momenty
Będą dla mnie wieczne cenne niczym diamenty.

Najlepsze uczucie na świecie ? obojętność, gdy wiesz , że nikt Cię nie obchodzi. gdy przechodząc obok jakiejś osoby nie czujesz ukłucia w sercu, czy motylków w brzuchu - takie wewnętrzne nic, pewnego rodzaju niezależność.

`mimo wszystko, pokaż mi, że miłość jest piękna.

Budzić się co rano mówiąc jesteś narkotykiem.

Nie wiem czy wiesz, ale to właśnie Ciebie potrzebuje do życia.

- pijesz ? nie, kurwa sprawdzam czy to woda. 
`wzięła Go za rękę i powiedziała, że Go potrzebuje.

No i uwielbiam Cię uwielbiać, bo uwielbianie Ciebie to ulubiona rzecz, którą uwielbiam.

chciałabym żyć w świecie , gdzie wszystko jest idealne .

ON- to właśnie powód dla którego żyję.

Wciąż się uzależniam chce więcej, daj mi siebie.

Zabawne jak szybko Ci, którzy byli tak blisko stają się niemal obcy!

Dzisiaj jutro zawsze proszę żyj tylko dla mnie !

A kiedy zajdzie już słońce, wszyscy się upiją a Ty zostaniesz i zaczniesz wkładać puste butelki do siatek podejdzie on i powie "zostaw", a ty nawet nie zdążysz dokończyć słowa "nie" bo zatopisz się w jego pocałunku.

Łatwo jest kochać drugiego człowieka takim, jaki on jest. Trudno jest kochać drugiego człowieka takim, jaki nie jest. Widzieć w nim to wszystko, czym mógłby być, ale jeszcze nie potrafi.

też tak masz? że brniesz w coś, chociaż wiesz, że sensu w tym brak?

Jeśli się opamiętasz i zrozumiesz komu naprawdę na Tobie zależy, jej już nie będzie.

Ty i My czyli ludzie po przejściach.

Wiesz ? Powiedzieli mi, że wyglądamy razem tak jakbyśmy z każdą sekundą kochali się jeszcze bardziej.


Kiedyś bd miała tą odwagę. Dławiąc się łzami prosto w twarz wykrzyczę Ci jak bardzo mi zależało !

Gdy przychodzi ta cholerna chęć wykrzyczenia całemu światu prawdy, którą ukrywam w środku, zjawia się myśl, że przecież i tak nikogo to nie obchodzi, nie warto.

a trzaskając drzwiami i krzycząc - nic nie osiągniesz. bo ja założę słuchawki na uszy i nadal będę mieć wyjebane.

Jednak nadchodzi moment, kiedy trzeba iść do przodu. pomyśleć czasem o sobie, zrozumieć, że nie wszystko trwa wiecznie.


Wiesz kim jest przyjaciel . ? kimś kto potrafi wytrzymywać z Tobą 24 h a mimo to jest mu mało, ktoś kto wie o Tobie wszystko a mimo to siedzi obok i Cię kocha..ktoś kto jak zobaczy Cię z płaczem pierwsze słowa jakie powie to ' kogo mam zjechać ? ' ... ktoś kto o 3 rano podniesie słuchawkę i będzie słuchać jak przeklinasz cały świat i Ci przytakiwać.. to ktoś dzięki komu się żyje.

I są momenty gdy uśmiechasz się do świata , bo wiesz , że możesz wszystko.

Jesteś moim życiem, winem, wiatrem, śmiechem <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz