sobota, 31 grudnia 2011

Wymienił mnie na nią , bo ładniej się uśmiecha , ma klasę i w szpilkach nie chodzi jak kaleka .

dziwisz się , że Ci nie ufam ? no kurwa , fałsz masz na mordzie wypisany .

-Czy ona ma zawsze takie radosne oczy? -Nie, tylko wtedy jak Cię widzi.

Ja nie żałuję żadnej chwili i wiem , że te najgorsze nauczyły mnie najwięcej
Spodobał mi się ten Twój kawałek świata. Tak po prostu.
Kocham ten stan kiedy wiem że pomimo tego że nie mam chłopaka dostaję od ciebie sms-y o treści ' Kocham Cię' . Przyjaciel .!
tej nocy może zdarzyć się wszystko . nie wierzysz ?
Może nadszedł już czas by pogodzić się z faktem , że nawzajem robimy sobie w głowie niepotrzebny burdel i po prostu się pożegnać ?
Teraz już z całą pewnością mogę powiedzieć Ci prosto w oczy- 'TAK. ZAPOMNIAŁAM !
Dziewczynko , nie mów nigdy pierwsza że go kochasz , nie zakochuj się na zabój , po prostu czasami go olewaj .

Uwielbiam te dni, kiedy pomimo pochmurnego nieba chce mi się uśmiechać do każdego i cieszyć się, tak po prostu tym co mam.
dla twojej wiadomości ja tez cierpię i mam uczucia . wiesz ?

' kiedyś nie umiałam przestać o tobie mówić , dziś słysząc twoje imię , zatykam uszy i wmawiam sobie , że nic nie słyszę ..
To nie tak że zawsze moje oczy natychmiast zachodzą łzami kiedy usłyszę Twoje imię, czasami łzy pojawiają się dopiero po minucie.
przytulić , wypłakać i powiedzieć jaki świat jest zły .
Jakie to żałosne , nawet nie wiesz jaki ma kolor oczu ale i tak uważasz , że jest boski.
Nie ważne jak byś się ubrała i jak pomalowała , zawsze znajdzie się ktoś kto będzie wyglądał lepiej i bez żadnych zahamowań skrytykuje Cię tak , że ledwo się podniesiesz .
najlepszy, tak cudowny, tak wspaniały, tak kochający, tak oddany, czuły, opiekuńczy, idealny i kurde nie mój.
przyzwyczaj się - facet to tępy chuj i ZAWSZE najbardziej ma Cię w dupie wtedy , kiedy Tobie najbardziej zależy ... ale wróci , każdy pies wraca .
to, że masz słodkie oczy, zajebiste włosy i fajny całokształt nie pomoże. ja doceniam ludzi z charakterem, którego u Ciebie niestety brak.
to nie tak , że się poddałam . po prostu daję spokój , bo to nie ma żadnego sensu , a niedługo nie będzie miało znaczenia .
przestań tak przeżywać , do cholery . to był tylko kolejny palant w Twoim życiu . nie pierwszy i nie ostatni , przywyknij .
nie spieprz swojego ' dobrze ' , przez ' mogło być lepiej '
`- Jutro bal przebierańców! Kim będziesz? - Sobą... nikt mnie nie pozna.`
dobra . niszcz , zabijaj , poniżaj , baw się uczuciami , dalej . ale najpierw powiedz , czym sobie na to zasłużyłam ? chciałabym w przyszłości , uniknąć takich sytuacji , więc uzasadnienie byłoby mile widziane .
wypijmy za to życie , które potrafi pieprzyć się , jak najlepsza dziwka ..
nigdy nie polemizuj z idiotą , najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu , a potem pokona doświadczeniem .
Jednak nadchodzi moment, kiedy trzeba iść do przodu. pomyśleć czasem o sobie, zrozumieć, że nie wszystko trwa wiecznie.
Bywa również tak , że nie chce się odejść , ale nie można zostać .
To, że pokochałam Cię nagle i wcześniej nie zwracałam na Ciebie uwagi i czasem udaję, że mam Cię w dupie: pamiętaj. Jestem kobietą i jestem zmienna. Jestem deszczem i słońcem i boję się ran.
jebać uczucia , wszyscy bądźmy skurwielami !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz