wtorek, 27 grudnia 2011

Kochać - Co to tak Naprawdę Znaczy ?

Nawet gdy przyjaciel działa wbrew tobie, wciąż jest twoim przyjacielem.

nikt i nic nigdy nie zmieni tego jak jest, wiesz ? nic, nikt nie przewinie czasu wstecz.


Alejki wspomnień .

nie mam już na Ciebie ochoty, na miłość w sumie też nie.

i wybuchnę Ci śmiechem w twarz gdy jeszcze raz wspomnisz o miłości .

Wiesz, co się dzieje, kiedy kogoś zranisz? Kiedy kogoś zranisz, zaczyna Cie mniej kochać.

zacznijmy ostrą jazdę, do rana dużo czasu .

A teraz, a teraz zakochaj się we mnie na serio.

Miłość to uczucie głupie. Zaczyna się na ustach, a kończy na dupie.

Nigdy nie będzie tak PROSTO jak widnieje na koszulkach mijających mnie cwaniaków.

nie księżniczko nie jesteś aż taką jaką sobie wyobrażasz .

Ta przyjaźń od dawna wpisana jest gdzieś w serc naszych treść . `

Jesteś malutki, ale serduszko masz duże. 

Kiedy zbliżasz się w moją stronę, mam ochotę, dać Ci w twarz.

Zgodzę się na wszystko – jeśli chcesz.

Już mnie nie jarasz, wybacz.

Rozprysnę się na milion kawałków i wpadnę Ci do oka.

Dalej hipnotyzuj mnie.

Nie potrafię śnić bez ciebie, wiesz ?

-Wiesz..Chodzić to ja mogę z psem na spacer, po bułki do sklepu i z plecakiem do szkoły. Ja potrzebuje po prostu z kimś być.

Pogubiliśmy się w tym wszystkim, zauważyłeś ?

To, co że idę przez świat sama. Za to w zajebistych butach ! 


nie jesteś jakiś super fajny , nie myślę o tobie dwa cztery na dobę i nawet nie jaram się tobą , gdy cie widzę , ale masz w sobie coś ,co sprawia ,że chce chodzić do miejsc , gdzie przez 'przypadek' mogłabym cie spotkać.

Tak, KOCHAM CIĘ . Bardziej niż wczoraj i mniej niż jutro.


Książę na białym koniu ? Może być dresiarz na ośle, byle by mnie kochał!

Nienawidzę , gdy ktoś mówi , że życie jest piękne . Po prostu cholernie mu zazdroszczę , że jest w stanie powiedzieć coś takiego , że ma ku temu powody.

życie jest jak kartka papieru. raz zegniesz i już nigdy nie będzie tak samo.

wróć. przyjedź. bądź. amen .

W sumie pierdolę, co przyniesie mi jutro.

teoretycznie miała na niego wyjebane , ale praktycznie to przegryzała wargi gdy ktoś wypowiedział jego imię.


zapytałeś co o Tobie sądzę, przykro mi.. dopiero byłam u spowiedzi.

czas nie kutas - nie stanie. 
Nie rań mnie więcej, ja i tak nie mam już czym płakać.

miłość nie istnieje, do cholery !

ogólnie to spieprzyłam tą sytuację, ale Ty też święty nie byłeś.

dla mnie już nie istniałeś, dopóki nie zobaczyłam jak na nią patrzysz..
  
chyba żadna kobieta na świecie nie wytrzymuje bez makijażu, ja nie wytrzymuje bez Ciebie.

Dlaczego kochają nas ci, których my nie kochamy ? Dlaczego kochamy tych, którym nasza miłość nie jest potrzebna?

Bo ja lubię zapomnieć o wszystkim co mnie martwi. Marzyć o czymś pięknym co prawdopodobnie nigdy się nie zdarzy.

Scena po scenie, nasze życie jest jak spektakl, choć nam-aktorom być to może trochę nie w smak to i tak, jak martwe kukły, bez najmniejszej woli swojej robimy często to, co niesie nam spektaklu kolej.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz