sobota, 24 grudnia 2011

no to macie kilka opisów ;D & kilka tekstów verby ! ♥


Kiedy Cię najbardziej potrzebuję - udajesz, że Cię nie ma.. 

Co u mnie? Jak zwykle. Coś się sypie, ktoś się kłóci, ktoś się czepia, ktoś przychodzi, ktoś odchodzi - ja zostaję.

' dziś jesteśmy tymi ludźmi przed którymi ostrzegali nas rodzice '

Nie możemy być idealni...Ludzie straciliby temat do plotek!

"Dziś czuję się zmęczona. Może słońcem, może kolejną nieprzespaną nocą ,a może po prostu samym życiem."

Nigdy nie wiedziałam czego chcę. W jednym momencie potrzebowałam miłości, a następnie ją odrzucałam tłumacząc, że wolę cieszyć się wolnością i niezależnością

nie jesteś sam , zawsze będę przy tobie .trzeba walczyć ,zawsze do końca , nigdy nie można zwątpić .

Kiedy życie nabiera sensu , kiedy wszystko staje się różowe, zawsze ktoś musi rozlać czarna farbę , by zniszczyć to co kolorowe.

Samotność w otchłań mnie popycha.. 

Nasza przeszłość – etap jaskrawy ..

Musze uczyć się od nowa jak tabula rasa.. 

 Kiedyś byłam najważniejsza ..
Czy to norma, że trafia się jakaś lepsza ? 

Zimna matematyka uczuć, zawsze sinus
Na drugą stronę przejdziesz i zostaje minus.


Kocham żyć, Kocham być, Kocham patrzeć na to wszystko,
chociaż czasem było przykro,


Choć może się nie udać, może będzie źle
Choć wciąż nie wierzę w cuda, ja nie poddam się
Choć może się nie udać, może będzie źle
Choć wciąż nie wierzę w cuda, ja nie poddam się ♥ !



Już chyba każdy ma czasem nastrój ciężki, że wziąłby łom i wyjaśnił parę kwestii .. 


Wszędzie widzę Ciebie, tylko czemu ty nie widzisz mnie ?

Pocięła się kapslem od tymbarka z napisem ,, co czujesz ? '' .
 
To takie samolubne , kiedy nie chce z nikim się Tobą dzielić.

Przepraszam , czy mogę zgłosić nieprzygotowanie do życia ?

Ej ! złapiesz mi szczęście ?

Bo pada , bo zimno , bo mi się nie che , bo będzie bolało , bo się zakochałam ... ,, bo '' ... Czy kur*wa zawsze musi być jakieś ,, bo '' ?

Lubię gdy odwracasz się udając , że szukasz kogoś w tłumie, a patrzysz na mnie .

Bo stoisz na półce do której ja się nigdy nie dostanę .

Ty nauczyłeś mnie kochać , potem pokazałeś , że nie warto .

Mówię Ci , żałosne uczucie - stać tak blisko Ciebie , a nie móc Cię dotknąć .

I znów mam ochotę pierdolnąć uczuciami o ścianę .

Istniejesz ? Nie dla mnie !

Zapalić papierosa z zawartością radości zamiast nikotyny.

Kiedy myślę o Tobie , w środku robi mi się tak jakoś cieplej .

Wzięła swoją ulubioną książkę , usiadła na łóżku i przez chwilę miała go w dupie tak jak on ją zawsze .


Jesteś moim światłem Gdy zapada Noc,
Najpiękniejszym snem z Którego nie chce się obudzić <3

Chciałbym być Twoim jutrem, gdyby jutra miało nie być. 

Moje życie to Ty w każdym skrawku mego szczęścia,
Nie zastąpi Ciebie nikt, dobrze o tym wiesz. ♥

I zabrać Ciebie do magicznego miejsca,
przy zachodzie słońca trzymać Cię w objęciach. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz